29 Ağustos 2012 Çarşamba

Ağustos Ayı Ganimetlerim

Her ay blogumda kütüphaneme giren kitaplarımı sizinle paylaşmak istiyorum. Bakalım bu ayın ganimetlerini beğenecek misiniz?

    
1-Oben BUDAK-FALAN FİLAN blogumda da yorumlarımı paylaştım burdan; tık tık
    
  2-Paulo COELHO-HAC henüz blogumda paylaşmadım ama Paulo COELHO'nun ilk yazdığı kitap!

3-Can DÜNDAR-AŞKA VEDA blogumda da yorumlarımı paylaştım burdan; tık tık


4-Laurent GOUNELLE-TANRI DAİMA TEDBİL-İ KIYAFET GEZER blogumda da paylaştım burdan; tık tık

    
    5-Elif ŞAFAK-ŞEMSPARE blogum da da paylaştım burdan; tık tık


   6-Sabahattin ALİ-KUYUCAKLI YUSUF şu an okuduğum kitap biter bitmez blog da!


7-Julie OTSUKA-TAVAN ARASINDAKİ BUDA okudum ama blogum da henüz paylaşamadıklarımdan..


8-Irvin YALOM-BUGÜNÜ YAŞAMA ARZUSU ne yazık ki kendisi uzatmalı sevgililerim arasına girdi :(

9-Agatha CHRISTIE-ON KÜÇÜK ZENCİ blogumda da paylaştım burdan; tık tık


Peki sizin Ağustos ayı ganimetleriniz neler? Cevapları merak ediyorum. :)

2 yorum:

  1. Canimcimmm cok sekersin.. Bunu her ay yapmak harika olur.. ;) Ben acikcasi kuyucakli Yusuf (ki bu konuda begeninin tam olacagina eminim) ve tavan arasindaki buda hakkinda gelecek postlari merakla bekliyorum.. Benim Sgustos ayi ganimetlerim Keyif uzeri keyifle okudugum vedun gece Fusun'un olumu ile derin bir sarsinti gecirdigim Masumiyet Muzesi , Falan Filan ve Paris'teki Es ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Lülüm:) Beğenmene çok sevindim:)Senin yorumların benim için önemli biliyorsun. Kuyucaklı Yusuf'u keyifle okumaktayım ki Tavan Arasındaki Budayı da yakında paylaşıcağım:)Ben de senin Ağustos ayı ganimetlerinden Paris'teki Es ile ilgili yorumunu merak ediyorum???

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...