10 Eylül 2012 Pazartesi

Anjelika AKBAR - İÇİMDEKİ TÜRKİYEM

   Anjelika AKBAR ismini ilk Asena ile yaptığı ortak proje ile duymuş, kendisine olan hayranlığım öyle başlamıştı. Sonrasında da twitter'dan keyifli bir takibe döndü. İlk kitabı ''İçimdeki Türkiyem'' çıktığını duyar duymaz alıp okumaya başlamıştım. Bu kitabı okuyalı hemen hemen 1.5 yıl oldu ama kitaba dair aklımda o kadar güzel şeyler kaldı ki burada sizinlede paylaşmak istedim.

    
  Anjelika AKBAR kitapda da bahsettiği gibi Dünya'yı evi, Türkiye'yi de huzur bulduğu yer olarak anlatıyor.
    
  Eskilerden yazdığım bir kitaba tarih atmış olduğumu görmek beni inanılmaz mutlu etti:)
    
  279 sayfada o kadar sıcak, içten ve samimi bir anlatım var ki... Türkiye'ye geldikten sonraki hayatını; zaman zaman yaşadığı sıkıntıları, çocuklarını, eşini, Rusya'da ki hayatından kesitleri sanki kitapta okuyormuş gibi değilde karşılıklı oturmuş kahve içip dertleşiyormuş gibi okumuştum. İkinci kitabı okunacaklar listemde ama en yakın zaman da alıp onu da okuyacağım.
    
  Hep istediğim ama nedensizce ertelediğim Anjelika AKBAR konseride en kısa zamanda yapmak istediklerim arasında 1.sırayı alıyor. Kitap ve twitter sayesinde daha yakından tanıdığıma inandığım Anjelika AKBAR'ı sahnede dinlemek beni inanılmaz mutlu edicek biliyorum.
   
  Anjelika AKBAR kim? Nasıl bir Türkiye sevgisi var? diye merak ediyorsanız kesinlikle bu kitabı okumalısınız!!!

2 yorum:

  1. hic merak etmedigim bi yazar icin heyecanlandim resmen.. Sanirim naif bir kadinin elinden cok naif bir kitap cikmis olmali.. Zaman bulursam one cekecegim bu okumayi ;) tesekkurler hemsire!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle one çekip okumalısın:) Kitap bittiğinde hem Anjelika AKBAR'ı daha iyi tanıyacaksın hem de çok seviceksin:) Eminim...

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...