6 Eylül 2012 Perşembe

Erkek Dedikodusu - Erkek Dedikodusu 2

   Erkek Dedikosu'nun iki yazarını da sadece Twitter'dan tanıyorum ama sanki iki yakın arkadaşımın kitabını yazıyormuş gibi heyecanlıyım :) T.B ve French Oje çok tatlı iki yakın arkadaş...
    
  İtiraf etmek gerekirse 1. kitabı ikisini de tanımadan, haklarında hiçbir şey bilmeden sadece Dizüstüedebiyatı'nın kitaplarını çok sevdiğim, kafamı dağıtmak için almıştım. Yeni aldığım kitapların üstünde yazar, yayınevi sosyal medya adresleri varsa hemen takibe almayı seviyorum. Erkek Dedikodusu'nda da kızların Twitter adreslerini hemen takibe aldım. :) Onları takip ettikçe daha da çok sevdim.

  Pera ve Derin'in maceraları okumaktan da öte sayfaları yuttuktan sonra kafamda milyon tane soruyla başbaşa bırakılmış bir halde ''ikinci kitap ne zaman çıkacak?'' sorusunun derdine düştüm. İkinci kitabın çıktığını duyar duymaz çığlık, kıyamet, koşa koşa almaya gittim...
   
  İkinci kitabıda okumaktan da öte sayfaları yuttuktan sonra  kafamda milyon tane soruyla başbaşa bırakılmış bir halde üçüncü kitap ne zaman çıkacak sorusunun derdine düşmüştüm ki; acı gerçekle yüzyüze geldim. :( 
Ne yazık ki kitabın devamı yok. :( Ben Erkek Dedikodusu üçüde, dördüde, beşide, altıyıda, yediyide, sekizide, dokuzuda, onuda tamam tamam daha da abartmıyorum sıkılmadan okurdum.:)

  Şimdi burdan Frenço ve Tuğce'ye sesleniyorum: 

Benim kafamda deli sorularla bıraktınız? 
Bunların cevapları ne olacak?  Lütfen biri beni aydınlatsın. 

Ama bu blogu okuyan sizlerde benim kafamdaki deli soruları merak ediyorsanız koşa koşa Erkek Dedikodusu almaya gitmelisiniz. :)

Erkek dedikodusunun dibine vurmak istiyorsanız bu kitap tam sizlik:)

6 yorum:

  1. Evet ne güzel üçüncü kitabı bekliyorduk bi anda pat diye bitti :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ne yazık ki:(Ben de çok üzgünüm:(

      Sil
  2. hmm okumadim, okumaya da cok heveslenmemistim ama tatilde okuyabilirim belki.. Simdi yarink iseyahate kitabim var ama Ekim'dekine belki alir giderim.. seni dinlemeyim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lülüm arada nefes almak ve kafa dağıtmak istiyorsan kesinlikle okumalısın:)Kızlar da çok tatlı onlarıda takip etmiyorsan hemen twitterdan takibe almalısın:)

      Sil
  3. ikincisi merakla bekliyodum hemen almalıyım o zaman :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar Mabel Pixi:) Kesinlikle en kısa zamanda alıp, keyifle okumalısın!Sevgiler:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...