20 Eylül 2012 Perşembe

Geveze - AŞKA DAİR

Bu kitabı Canım arkadaşım Burçiko 'mum tavsiyesi üzerine okudum. Bana böyle aşk dolu bir kitabı tavsiye ettiği için onu daha çok sevsem mi? Yoksa niye daha önce tavsiye etmedi diye kızsam mı? Bilemedim:)
    Tarihimi de attım:)

    Aşık bir insan olarak buram buram aşk kokan bir kitap okumak beni çok mutlu etti:) Geveze 'yi radyo programından severek takip ediyordum ama ne yalan söyleyeyim, Burçak söyleyene kadar kitapları olduğunu bilmiyordum:( Ama azimliyim en kısa zaman da tüm kitaplarını okurum!

    Kitabın arka kapağında ki bu sözler bana Şıpsevdi sakızlarının içinden çıkan o güzel aşk tanımlamalarını hatırlattı. :) 
İtiraf ediyorum: ''sakız çiğnemek bahanemdi o zaman bile içindeki çıkan aşk dolu tanımlamalar için alırdım Şıpsevdileri...'' :)

    Kitap 157 sayfa içinde kimi zaman üzen, kimi zaman özleten, kimi zaman düşündüren ama çoğu zaman ders çıkartan kısa ama anlamlı birbirinden farklı 52 öykü'den oluşuyor. Hepsini çok severek okudum, düşündüm, kitabı bırakıp sevgilime 'Seni Seviyorum'diye msj bile attım ama beni en çok ''Kırlangıcın Aşkı'' ve ''Hayata Aşkla Bağlanmak'' etkiledi.

    Aşıksanız ya da aşık olma hissini seviyorsanız, ama illa bu aşk sevgili olmamalı anneniz, babanız, kardeşiniz, arkadaşınız da olabilir, kesinlikle bu kitabı okumalısınız! 

İddaa ediyorum kitap bittikten sonra en sevdiğinizi arayıp anlamlı bir SENİ SEVİYORUM diyeceksiniz. :)

4 yorum:

  1. şaka mı bu hemşireem!! daha bugün haftasonu 'love' yazısını dövme yaptırmayı düşünürken, ve hayatın sevgisiz,aşksız çok anlamsız olduğunu düşünürken senden bu post geldi,harika!bence de aşk yaşamın her anında olmalı,yaptığın işte,yaptığın yemekte,yazdığın yazıda,aldığın nefeste bile!
    Aşkınız hiç bitmesin,hep aşk dolu bi hayatınız olsun :)
    sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Fido'cum:) Harika bir tesadüf olmuş bak şimdi daha da mutlu oldum:)Dövmeni vücudunda nereye yaptırcaksın? Canım benim neye aşık olduğunun bir önemi olmadan senin de aşkın hiiiiççç bitmesin:) xoxo

      Sil
  2. heyy inan okumak aklima bile dusmemisti ! Bilirim kitaplarini.. Cok dolu dolu bir adam oldugu da.. ama ne bileyim kitap isi benim biraz biraz cekimser kaldigim bir nokta.. Ama bu tavsiyene uyar mutlaka okunacaklar listeme eklerim.. Geveze duygusal bir adam.. sabah programlarini da ne guzel hikayelerle bitirir.. O tadi alacagima emin oldum sayende.. ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Lülü'cüm:)Bir kere senin gibi aşık bir insanın kesinlikle okuması gereken bir kitap:) Ben kitap seçimi konusunda çok cesurum her yazar'ın en az bir kitabını okumak isterim ki beğenime göre diğer kitaplarını okumam için fikir versin:)Yakında Geveze'nin diğer kitaplarıda burda olucak:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...