22 Eylül 2012 Cumartesi

Yekta KOPAN - FİLDİŞİ KARASI

Üçüncü Yekta KOPAN kitabını daha bitirmenin dayanılmaz mutluluğu içindeyim.:) 
Birinci ve ikinci kitaplarını da burdan okuyabilirsiniz. Siz bu postu okurken ben dördüncü kitabını sıraya koydum bile:)
    Tarihimi de attım...

    Fildişi Karası'nı çok sevmemin bir nedeni de Yekta KOPAN'ın ilk kitabı olması, ben yazarların ilk kitaplarını okumayı çok severim.

Neden diye sorarsanız? 

Diğer kitaplarını okudukça aradaki farkı o kadar keyifli takip ediyorsunuz ki bu benim çok hoşuma gidiyor.

    Kitap 131 sayfa ve 10 kısa ile uzun arasındaki uzunlukta öykülerden oluşuyor. Yekta KOPAN, kısa öykü sevmeyen bana bile kısa öykü sevdirdi. O kısa, kısacık öykülerin bittiğine mi üzüleyim, damağımda bıraktığı tadıyla mı avunayım yoksa devamını hayal gücüme bırakıp ben mi tamamlayayım... 

Bu öykülerin de diğer kitaplarında da olduğu gibi sabit bir metin üzerinden değil de farklı farklı konular oluşturuyor. Ama Yekta KOPAN'ın o kadar güzel bir dili var ki insana öykü sevdiriyor. 

Bu postu okuduktan sonra Yekta KOPAN okumaya karar verirseniz ne mutlu bana. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...