30 Ekim 2012 Salı

Roma'ya Sevgilerle


Kısa özeti;

Amerikalı tanınmış mimar John, gençliğinin kenti olan Roma’da tatildedir. Gençliğinin sokaklarında gezerken, henüz genç bir adam olan Jack ile karşılaşır. Jack'in ise başında sevgilisi Sally’nin güzel ve belalı arkadaşı olan Monica derdi vardır. Jack Monica’ya gitgide aşık olurken, Jack'de onda kendi gençliğini görür...
Woody Allen, Avrupa turunun Roma durağı olan son filminde, seyircisini ölümsüz bir şehir olan Roma'da birbirinden farklı karakterlerin birbirinden farklı hikayelerinin içine sokarak, bazen şehrin herhangi bir sakini bazen de yazın gelen herhangi bir turistin hayatına girerek romantik ve macera dolu bir geziye çıkartıyor. İtalya'ya çeşitli nedenlerle gelen Amerikalılar ve İtalyanların başlarından geçen romantik ve komik anlar birbirinin içine geçiyor. Alec Baldwin, Ornella Muti, Penolope Cruz, Jesse Eisenberg, Alisson Pill, Roberto Benigni gibi oyuncuların bir araya geldiği film, güçlü oyuncu kadrosuyla da dikkat çekiyor.

Woody Allen keşke benim dedem olsa diye hayal kuran bir insanım ben:) Filmlerini de en az kitapları kadar çok seviyorum desem yalan olmaz:) Roma'ya Sevgilerle tabii ki bir ''Midnight in Paris'' tabi ki bir ''Barcelona Barcelona'' değil ama benim Woody dedeme olan hayranlığımdan dolayı benim için çok keyifi bir filmdi. Benim henüz Roma'yı görmeye fırsatım olmadı ama Roma'yı daha önce görmüş olsaydım eminim filmi izlerken daha çok keyif alırdım. Alışılmışın dışında romantik komedi izlemek isterseniz, mutlaka izleyin derim:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...