3 Ekim 2012 Çarşamba

Sahaf Festivali Var Dediler Gittik :)

Daha önce beş defa düzenlenmiş olan, Sahaf Festivali'ne altıncısından haberdar olup ilk kez katılıyor olmamın sebebi: kesinlikle ''kediler'':) 

''Geç olsun güç olmasın'' dedim ve geçen hafta Cumartesi günü sevgilimle beraber Sahaf  Festivali'nin yolunu tuttum...
  Adımımı atar atmaz  o kadar büyük bir şaşkınlık yaşadım ki nereye bakıp, ne yapıcağımı şaşırdım. :) O kadar tarihin buram buram koktuğu kitabı, daha da güzeli o kadar kitapseveri hiç bir arada görmemiştim! Havanın da güzel olması Sahaf Festivali'nin bonusu oldu. 
  Herşey çok güzeldi ama tek sıkıntı festivalin yoğunluğundan ve her dükkanın alan yeri darlığından dolayı kitapların çok karışık dizilmiş olması ve aradığını çok kolay bulamamak oldu ki herkes aynı şeylerden şikayetçiydi.

  Aklım hala bu hazine de kaldı. 1966 basımı Sabahattin ALİ'nin en aranan kitabı ne yazık ki fiyatından dolayı benim olamadı. :( Ama Agatha CHRISTIE'nin ilk basım yedi kitabı ve teyze olmama 1,5 ay kala Masal Prenses'in ilk kitabını aldım:)

Basım Tarihi; 1972
Basım Tarihi; 1968
Basım Tarihi; 1972
Basım Tarihi; 1963
Basım Tarihi; Ne yazık ki tarih yok:( düşünün o kadar eski!
Basım Tarihi; 1963
Basım Tarihi; Ne yazık ki tarih yok:( düşünün o kadar eski!

Kim bilir bu kitaplar bana gelene kadar kaç kiş okudu, kaç ev dolaştı, kimler kime hediye etti! Sayfaları sararmış, buram buram matbaa kokusu var.
Ben asıl aradığım iki kitabı bulamadım ama kaptığım sekiz kitapla da çok mutluyum:) Eğer fırsatınız varsa mutlaka siz de gidin!

2 yorum:

  1. Sanirim bu AC kitaplarini ard arda okuma planin yokdi mi ? Insan cinayete egilimlenebilir :))) sakabi yana araya hep baska kitaplar alirsin sen bilirim :))) xxx

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen doğru tahmin Lülücüm:) araya başka kitaplar serpiştirip en kısa zamanda korka korka okuyacağım:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...