25 Aralık 2012 Salı

2012 Yılı Ganimetlerim...

  Her yıl okuduğum kitapların listesini yapar, yıl sonunda neler okuyup okumadığıma bakmak, bir önce ki yılla karşılaştırmak beni mutlu eder. Bakalım bu yıl neler okumuşum...

1- Demet ALTINYELEKLİOĞLU- Cariye'nin Kızı Mihrimah

2- Tess GERRITSEN- Bıçak Sırtı

3- Aziz NESİN- Şimdiki Çocuklar Harika

4- Aret VARTANYAN- Sen ve Ben İki Çıplak Ruh

5- Kahraman TAZEOĞLU- Bambaşka

6- Oya BAYDAR- Erguvan Kapısı

7- Allen CARR- Sigarayı Bırakmanın Kolay Yolu

8- Paul AUSTER- Kış Günlüğü

9- Charles BUKOWSKI- Bana Aşkını Getir

10- Amin MAALOUF- Afrikalı Leo

11- PUŞKIN- Dobrousky

12- Robin COOK- Okyanus Tutsakları

13- Osman AYSU- Londra Moskoca Hattı

14- Kadir AYDEMİR- 80'lerde Çocuk Olmak

15- GORKİ- Devrimin Eşiğinde

16- Rıfat ILGAZ- Karartma Geceleri

17- Erdal ÖZ- Defterimde Kuş Sesleri

18- Tuba UNSAL- Benim Tatlı Komposto Günlüğüm

19- Alberto MANGUEL- Kelimeler Şehri

20- Ahmet Hamdi TANPINAR- Saatleri Ayarlama Enstitüsü

21- Suzanna TOMORRO- Sevgili Matilda İnsanlığın Yürümesini Dört Gözle Bekliyorum

22- Karen HAWKINS- Aşkına Talibim

23- Mary BALONG- Beni Bana Bırak

24- Erkek Dedikodusu-2

25- Christy BROWN- Sol Ayağım

26- Richard BACH- Martı

27- Jose Mauro De VASCONCELOS- Güneşi Uyandıralım

28- John Ajvide Lindqvist- Gir Kanıma

29- Elif ŞAFAK- Mahrem

30- Turgut ÖZAKMAN- Şu Çılgın Türkler

31- GORKİ- Çocukluğum

32- MONTAIGNE- Denemeler

33- Oben BUDAK- Falan Filan

34- Julıe OTSUKA- Tavan Arasındaki Buda

35- Paulo COELHO- Hac

36- Elif ŞAFAK- Şempspare

37- Agatha CHRISTIE- On Küçük Zenci

38- Can DÜNDAR- Aşka Veda

39- Laurent GOVNELLE- Tanrı Daima Tedbil-i Kıyafet Giyer

40- Sabahattin ALİ- Kuyucaklı Yusuf

41- Agatha CHRISTIE- Briç Masasında Cinayet

42- Yekta KOPAN- Kediler Güzel Uyanır

43- Kadir AYDEMİR- 90'lar Kitabı Çocuk mu? Genç mi?

44- Yekta KOPAN- Kara Kedinin Gölgesi

45- GEVEZE- Aşka Dair

46- Yekta KOPAN- Fildişi Karası

47- Fernando Morais- Paulo Coelho Biyografisi

48- GEVEZE- Kadına Dair

49- GEVEZE- Hayata Dair

50- GEVEZE- Veda Hikayeleri

51- GEVEZE- Siyah Beyaz Hikayeler

52- GEVEZE- Tuzlu Kahve

53- GEVEZE- Sonsuz

54- Yasemin ŞEFİK- Anladım Bozukluğu

55- Kadir AYDEMİR- Sonsuz Unutuş

56- Murat YAZICI- Aşka 12 Mil Kala

57- HERMATRODİT- Beni Kurtar

58- Umut Can ÇEPPİOĞLU- Hayaller İçinde Bir Düş

59- Anne FRANK- Hatıra Defteri

60- Semih YALMAN- Marka Denilen O Köpüğün Altındaki

61- Agatha CHRISTIE- 3 Yanlış 3 Ceset

62- Agatha CHRISTIE- Nereye?

63- Yekta KOPAN- Birde Baktım Yoksun

64- Erica JAMES- Göklere Anlat

65- SCHOPENHAUER- Okumak Yazmak Ve Yaşamak Üzerine

66- Agatha CHRISTIE- Birisi Ölecek

67- Agatha CHRISTIE- Ölüm Meleği

68- İhsan Oktay ANAR- Suskunlar

69- Semih YALMAN- Bugün Markanıza Bir Bakın

70- Agatha CHRISTIE- Koltuktaki Ölü

71- Agatha CHRISTIE- Cinayet Salgını

72- TWİTPAŞA- Paşaport

73- Özdemir ASAF- Dokuza Kadar On

74- Woody ALLEN- Yan Etkiler

75- John STEINBECK- Sardalye Sokağı

76- Orhan KEMAL- Kötü Yol

77- Güldal MUMCU- İçimden Geçen Zaman

78- E.L.JAMES- Grinin Elli Tonu

79- PUCCA- Allah Beni Böyle Yaratmış

80- Orhan KEMAL- Önce Ekmek

81- Perihan MAĞDEN- Yıldız Yaralanması

Bu yıl benim ganimetlerim 81. Kim bilir belki 2012 bitmeden 82. kitabıma da başlarım:) 
Sizin ganimetleriniz neler, merak ediyorum..? 

2013 bol okumalı bir yıl olsun. Şimdiden keyifli okumalar...

8 yorum:

  1. muhteşemsin caNIM! şu an, her kitabın adını telafuz ederken gözünün önünde canlanan hikayeleri ve karakterleri deli gibi merak ediyorum:) ne çok gelişmiştir bilgi hazinen..
    2013'te 181 olsun iyşallah ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heyyooo kuşum gelmiş bloguma:)Canım ne güzel bir yorum ondan ötesi ne güzel bir dilek 181 kitap çok teşekkür ederim:)Aynen bu postu hazırlarken her kitabı yazdığımda aklıma birşey geldi!2013 herkes için bol okumalı bir yıl olsun inşallah:)

      Sil
  2. Tebrik ederim ne kadar çok okumuşsunuz.Kitap okumayı çok seven ve vakit bulamayan birini çok özendim.Bol keyifli okumalar
    Sevgiler derya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar Derya:)Çok teşekkür ederim umarım 2013 de senin için bol vakit bulup istediğin tüm kitapları okuyabileceğin harika bir yıl olur!:)

      Sil
  3. nefis bi sayi.. inanilmaz bir rakam.. Hemsire olmanin en buyuk artisi sanirim okumayi cok seven sen icin gerekli zamani taniyor olmasi.. Gurur duyuyorum seninle.. gecen seneye gore ciddi bir artis yapmis olman da blogun sana bir extra enerji yuklemis oldugunu gosteriyor.. Harikasin ! :)) xxx

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim bu yoruma ne yazıcağımı bilemedim!Çok teşekkür ederim:)

      Sil
  4. Harikasin, cok imrendim cok : )

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...