27 Aralık 2012 Perşembe

Aralık Ayı Ganimetlerim

Bakalım bu ay'ın ganimetleri nelermiş... :)

1- Güldal MUMCU- İÇİMDEN GEÇEN ZAMAN blogumda da yorumlarımı paylaştım burdan; tık tık

2- Orhan KEMAL- KÖTÜ YOL blogumda da yorumlarımı paylaştım burdan;tık tık

3- Agatha CHRISTIE- ÖLÜM MELEĞİ blogumda da yorumlarımı paylaştım burdan;tık tık

4- Agatha CHRISTIE- KOLTUKTAKİ ÖLÜ

5- PUCCA- ALLAH BENİ BÖYLE YARATMIŞ blogumda da yorumlarımı paylaştım burdan;tık tık

 6- E.L.JAMES- GRİNİN ELLİ TONU blogumda da yorumlarımı paylaştım burdan;tık tık

7- Perihan MAĞDEN- YILDIZ YARALANMASI

8- Orhan KEMAL- ÖNCE EKMEK blogumda da yorumlarımı paylaştım burdan;tık tık

Peki sizin Aralık ayı ganimetleriniz neler? Cevaplarınızı merakla bekliyorum!

2 yorum:

  1. Grinin elli tonunu çok büyük hayallerle almıstım ama tam bi hayalkırıklığı bana kalırsa..

    http://www.prettyinpinkbride.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar bloguma hoşgeldiniz:)Çok iyi olduğu söylenemez ama çok çok da kötü değildi bence!

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...