10 Aralık 2012 Pazartesi

En güzel hediye kitap diyenler buraya! :)

  ''Yapsam mı, yapmasam mı, Twitter'dan mı versem, yoksa blog da takipçim olan 100. kişiye mi?'' diye diye Yılbaşı'nın hediye vermek için en güzel zaman olduğunu düşünerek bloğumun ilk hediye çekilişini yapmaya karar verdim. 

Ama korkmayın!!! -öyle önce blogumu takibe alın, sonra twitter hesabımı takip edin, sonra bu postu paylaşın, sonra da bir ters bir düz takla atın bununda fotoğrafını benimle paylaşın... demiyeceğim. :) Eğer isterseniz beni nasıl ve nerden takip ediceğinizi biliyorsunuz zaten!

  Tek istediğim bu postun altına mail adresinizle beraber 29 Aralık tarihine kadar yorum bırakmanız. Çekilişte kazananlar random.org ile belirlenecektir. 

Herkese bol şanslar! 
Ben serinin tamamını okudum bakalım siz ilk kitabını beğenecek misiniz?

25 yorum:

  1. Sevgilime ilk yorumuda ben yazmak istedim. :)) Çok kitap okumayan biri olarak belki bu kitap bana çıkarda kitap bahane ile kitap okurumm :)
    Bu da mailim: oncicek@gmail.com

    YanıtlaSil
  2. BU KİTABI OKUMAYI ÇOK ISTIYODUM UMARIM ÇEKİLİŞTE ADIM CIKAR..SEVGİLER MAİL ADRESİM: scarlettcnn@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok isteyince olur derler kim bilir belki de şans sizden yana olur:) Bol şans:)

      Sil
  3. Benim olsun bu kitap lütfen lütfen :)
    kitapokuozgurol@gmail.com

    YanıtlaSil
  4. Blog'u ve davranışınızı desteklemek adına..
    zbolat@gmail.com

    (kitap olurda çekilişte çıkarsa (okuduğum için) bu yorumdan sonraki yorumu yapan kişiye gitsin :) Çifte şans yani..)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Desteğiniz için çok teşekkür ederim! Çifte şans fikride çok centilmence olmuş:) Bol şans!

      Sil
  5. Cok tatli yazmissin sartlari, guldurdun beni : ) Ilk cekilisin hayirli olsun, bir sonraki postumda topluca yazicam hediye cekilisi yapan bloglari, seni de yazarim : ) Filmini seyretmistim, kitabini da okumak isterim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok teşekkür ederim:)Bloguna konuk ediceğin için de ayrıca teşekkürler!Bu arada çifte şansa sahipsin bu kitap çekilişi için:)bknz:Bir önce ki bırakılan yoruma:)

      Sil
  6. Sanirim ben entirikaya biraz uzagim o nedenle kitabi okumak istemeyebilirim ama bu cekilise kesinlikle katilir bana cikarsa senden hatira olarak saklarim.. :) Hem bilinmez belki bir gun entirkalara ihtiyac duyarsam okurum bile :) (filmlerini izlemek keyifli ama) Senin kitap hediyelerin bi klasik olsun.. her firsatta olsun.. hatta bazen sinema ya da tiyatro bileti de vermelisin hihihih :)) Bol sans bana..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İngiliz Edebiyatı için güzel bir örnek ama!Hediye konusunda haklısın kafamda güzel bir fikir var zaten! O zaman hediyelerin devamı olucağını söyler seni öperim:) Bol şans:)

      Sil
  7. Merhaba bloğunu izlemeye aldım.
    Kitap çekilişi görünce çok seviniyorum.
    Hemen katılmak istiyorum.
    Bu kitabı gerçekten okumayı çok isterim.
    senaygazoz@gmail.com
    Şenay Gazoz
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar:) Takibiniz için çok teşekkür ederim:) O zaman doğru blogtasınız çünkü hediye kitaplar için bu bir başlangıç,devamı gelicek! Bol şans:)

      Sil
  8. GERÇEK HAYATTA İKİ YAKIN ARKADAŞIMIN BUNA BENZER BİR SAVAŞLARI OLDUĞU İÇİN DOĞRUSU KİTABI OKUMAK İSTERİM UMARIM KAZANIRIM:) MAİL: reprezant44@gmail.com şansım bol olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arkadaşlarınıza Allah kolaylık versin, entrika peşinde koşmak zordur herhalde! Bol şans:)

      Sil
  9. esım ıngılız edebıyatını yemıs yutmus bırı olarak bu kıtaptan bahsetmıstı ( ıngızıl dılı ve edebıyatı okumus tabıkıı :)) ) ben okudum kıtabı ama yıne de hedıyenden almamak olmasın :))) herkese bol sans :))) kelebegingozunden@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok kibarsın,teşekkür ederim! Kazanırsan sen de okumamış birine hediye edersin süper olur:) Bol şans:)

      Sil
  10. Kitabı okumama rağmen çekilişe katılmak istiyorum yazılarınızı sürekli takip etmeye çalışıyorum sayenizde hiç okumayacağım kitaplarda okudum. Eğer şanslıysam güzel bir hatıra olacak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    2. Güzel yorumunuz için çok çok teşekkür ederim ama eğer kazanırsanız size ulaşmam için mail adresinizide yazarsanız çok sevinirim!Bol şans

      Sil
  11. selam bu ekle çıkart işlerini ben de sevmiyorum..bloğumda da yazdım..o yüzden böyle şartlı çekilişlere hiç katılmıyorum...sevgilerimle çekilişe katılıyorum...en iyi okur kazansın:))sihirlioklava@hotmail.com

    YanıtlaSil
  12. çekilişe katılmak istiyorum
    izleyicinim gfc: ozlem_el
    ozlemelmacigil@hotmail.com

    YanıtlaSil
  13. Bu kitabi okumadigim icin, hediye fikri olarak kitap harika oldugu icin, hediyelesmeyi her zaman cok sevdigim ve mutlu oldugum icin vee yilbasinda hediyelesmek ekstra keyifli oldugu icin bende varimm :)
    modarella@hotmail.com

    YanıtlaSil
  14. Merhaba ben Burak öğrenciyim bence bu kitap bi öğrenciye verilmeli zaten öğrenci olmayan alabilir diye düşünüyorum :D

    burakk1921@gmail.com

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...