24 Aralık 2012 Pazartesi

PUCCA GÜNLÜK-3 ALLAH BENİ BÖYLE YARATMIŞ

  İtiraf ediyorum; Evet, Dizüstü Edebiyatı'nın kitaplarını çok seviyorum! Toplamda çıkan on yedi kitaptan altısını okudum. Pucca'nın tüm serisini de okuduğum doğrudur! ''Hayırdır inşallah niye böyle bir giriş yaptın şimdi'' diyenlere de sevgiyle sarılıyorum:)
    Tarihimi de attım:)
    Arka Kapak;
    Sanal alemin en bilinen isimlerinden PUCCA, hikayelerine kaldığı yerden devam ediyor. İlk kitabı "Küçük Aptalın Büyük Dünyası" ile bol bol güldüren, ikinci kitabı "Ve Geri Kalan Her Şey" ile yer yer hüzünlendiren PUCCA, serinin üçüncü kitabı "Allah Beni Böyle Yaratmış"ta" Ayaklarına kadar uzanan simsiyah montu ile Kenan İmirzalıoğlu'nun içerisine bisiklet pompasıyla hava basmışlar gibi duruyordu" diye tanımladığı, şimdiye kadar hiç yazmadığı Ankaralı'yla ilişkisini ve üniversite hayatını anlatıyor...
   "Yediğini, içtiğini, gezdiğini gördüğünü değil, bize başına neler geldiğini söyle" dedirten tek yazar olma özelliğini kimselere kaptırmayan PUCCA, bu kez de ilk paragraftan itibaren onu neden bu kadar sevip merak ettiğimizi bize yeniden kanıtlıyor.
   Bu arada, bizden duymuş olmayın ama, yine çok güleceğiz!

    339 sayfa diğer iki kitapta da olduğu gibi buram buram Pucca kokuyordu! ''Allah Beni Böyle Yaratmış'' Ankara da geçirdiği üniversite hayatını, yaşadığı büyük aşkı, evlilikten kıl payı nasıl döndüğünü, ayrılık acısı çekerken neler yaşadığını anlatıyor. Ama bu kitapta farklı birşey vardı ben kahkahayı bırakın gülmek yerine hüzünlenerek okudum:( Çünkü; Pucca sanki bu kitapta biraz itirafta buluyor. Annesini neden sevmediği kısmını, zalim üvey babasının ona yaptıklarını ve onun yüreğinde bıraktığı izleri anlatıyor. Bazı sayfalar da Pucca'ya sarılmak, annesiyle, üvey babasını bulup suratına tükürmek, halalarıyla kahve içip dedikodu yapmak gelmedi desem yalan olur. Yeni yıl tatili yaklaşırken ne okusam ne okusam diye düşünenler için iyi bir tavsiye...

2 yorum:

  1. Ilkini okumus, cok gulmustum ve argonun dozu da sasirtmisti beni.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Aylin'cim:)Kesinlikle çok doğru bir tespit!

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...