20 Ocak 2013 Pazar

Blogger Kitap Anketi- TUĞÇE DADANDI

   Uzun bir aradan sonra seri'nin dördüncü buluşmasını Tuğçe DADANDI ile cumartesi günü Kitap Bağımlısı'nın klasik buluşma mekanı Den Cafe de gerçekleştirdik. Gerçekten çok keyifli bir sohbetdi. Bakalım Tuğçe neler demiş...?

*İlk okuduğunuz kitap?
Orhan PAMUK Yeni Hayat.

*Şuan ne okuyorsunuz?
Genel de birden fazla kitap okurum. Şuan Halil CİBRAN 'dan Kum ve Köpük Avare bir de Dostoyevski'den Suç ve Ceza.

*Bu zamana kadar sizi en etkileyen kitap hangisi?
Orhan PAMUK Masumiyet Müzesi.

*Ayda ortalama kaç kitap okuyorsunuz? 
Dört.

*En çok hangi tür kitapları okumayı seviyorsunuz?
Eskiden roman okurdum. Ama artık felsefi ve enerji kitaplarını okumayı daha çok seviyorum.

*Kitap alışverişinizi en çok nerden yapıyorsunuz?
  D&R ve sahafları severim ama vakitsizlikten gidemiyorum.

*Kitap okuma alışkanlığınız tam olarak kaç yaşında başladı?
Ortaokul zamanları.


*En çok sevdiğiniz Türk yazar hangisi?
Orhan PAMUK, Sabahattin ALİ, İhsan Oktay ANAR.


*En çok sevdiğiniz yabancı yazar hangisi?Patti SMITH, Paulo COELHO, Erich FROMM.


*En çok hangi yazarla tanışmak isterdiniz?Orhan PAMUK ve hayatta olsaydı Agatha CHRISTIE.


*Birgün kitap yazmak ister miydiniz? Konusu ne olurdu?Küçükken hayal ederdim. Şuan kafam da öyle bir plan yok ama ilerde yazarsam kesinlikle felsefik bir kitap olur.


*Bu zamana kadar sizi en etkileyen kitap kahramanı hangisi?Franz KAFKA Dönüşüm de ki Gregor Samsa.


*En çok kitap okumayı sevdiğiniz yer neresi?
Evim de özellikle de yatmadan önce yatağımda.


*Hiç korsan kitap aldınız mı?Evet ne yazık ki aldım! Küçüktüm pişmanım!!!


*Size ait bir kütüphaneniz var mı? Kütüphanenizde ortalama kaç kitap var?
Evet var ama ailemden ayrı yaşadığım için iki farklı yer de biri kendi evim de 50-60 kadar bir de ailemin evin de o da 100 kadar.


*Başucu kitaplarınız neler?Başucu kitabım zaman zaman değişiyor şuan için Don BOYER Çekim Yasası.


Ben bu güzel sohbet için Tuğçe'ye çok teşekkür ederim. Ona twitter , blog , facebook , tumblr , instagram 'dan takip edebilirsiniz. Ben çok severek takip ediyorum. Eminim siz de çok seviceksiniz!:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...