22 Ocak 2013 Salı

CM101MMXI Fundamentals

  Ben Cem YILMAZ'ı canlı canlı izleme'nin keyfini yaşamıştım ama sevgilim daha önce izleme fırsatını yakalamadığı için vizyona girer girmez aşk uğruna bu fırsatı kaçırmadan koşa koşa izlemeye gittik!

   Film aslında başlı başına canlı performansı'nın beyaz sahneye uyarlanmış hali! Evlendikten sonra yapmış olduğu canlı performanslardan birinin kaydı! Evli olduğunu burada üstüne basa basa belirtiyorum çünkü; benim izlediğim zaman bekar ve çapkın bir erkekti:) Evlilikle beraber bazı espirilerde karı koca ilişkilerini daha çok vurgulamış. Canlı canlı izleyememiş insanlar için harika bir film olmakla beraber daha önce canlı izleyebilenler için biraz sıkıcı olabiliyor. Tabii Cem YILMAZ'a karşı aaa ben bunu daha önce hem de canlı izledim diye fazla cool davranamayıp, kahkahayı patlatıyorsunuz. Vizyon da iken ilk fırsatta gidin, doya doya gülün derim!:)

8 yorum:

  1. ben hala gitmemek için direniyorum nedense :) pek gülesim mi yok ne

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım daha önce Cem YILMAZ'ı canlı izlemediysen koşa koşa git:)

      Sil
  2. hahah deli adam ya ! canlisinda kirilmistim gulmekten.. Sonra pi'yi izlemek icin sinemada fragmanini izleyi daha da cok gulunce mutlaka sinemada da gidelim dedik.. Sanirim bu hafta bi sekilde araya sikistirip izlemeye calisacagiz.. (ama asil yarin aksam altin ejderha biletim var..O asil sahane haberim sana.. cok yorgunuz ama kacirmamak icin Paris oncesi rez yapmistim biletimizi)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım evet sinemada da kırıp geçiriyor ama ben aşk gitmediği için ona eşlik ettim!Siz gittiğiniz ben olsam kısıtlı zaman kısmını göz önünde bulundurup Anna Karenina'yı vizyondan kalkmadan izlerdim!Ama tabi karar sizin:)Altın Ejderha kısmı harika şimdi hiç yorumda bulunmayacağım ama çıkışta mutlaka tweetleşelim:)

      Sil
  3. Gulsahcim, ne guzel ayni filmeleri izlemis ve begenmisiz. Ben canlisini unideyken izledigim icin cok rahat yeniden izledim sinemada, hatta halen oynuyorsa gormeyen biri gormek isterse onunla da gider yine gulerim : )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok tatlısın Canım:)Ama ben daha Anna Karenina'yı izleyemedim:(En kısa zaman da koşa koşa gidiceğim:)Bu gelişinde artık buluşalım ve seninle de Blogger Kitap Anketi yapalım derim ne dersin?:)

      Sil
  4. Onur duyarim canim : ) Baharda tatil icin uzun gelmeyi planliyorum yine, o gelisimde sana onceden haber veririm, kesin bulusur anketi de yapariz : ) Den Cafe de cok sevdigim cafe lerden biridir : )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O nur bana ait Tatlım:)Bu arada Onur da sevgilim'in ismi o yüzden çok severim!:)O zaman dört gözle bahar da senin gelmeni bekliyor olacağım!Yihuuuu:)Den Cafe'nin her şeyine bayılıyorum senin de çok sevmen harika!

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...