14 Nisan 2013 Pazar

OVERSPILL...YÜKSEK

2012-2013 Tiyatro sezonunun onuncu oyunu da "Yüksek"
Oyuncular;
Mehmetcan MİNCİNOZLU
Onur ÖZTAY
Aykut AKDERE

Yazan; Ali TAYLOR


Uyarlayan, Yöneten ve Çeviren; Tuğrul TÜLEK


Konusu;

   Herkes dövüşmek ister, dövüşmeyi, dövüş izlemeyi sever. Gerçekten dövüşmeyi sevmezseniz bile, yumruk dalaşını, kaburgalara atılan bir tekmeyi, dövüş öncesi hırlaşmayı seversiniz. İtişip kakışmaları, sokak kavgalarını, boksu, futbolcuların birbiriyle dalaşmasını izlemeyi seversiniz. Futbol seversiniz, o bir dövüş türüdür; tenis bir dövüş türüdür; bilgi yarışmaları bir dövüş türüdür; kağıt oyunları dövüş türüdür.

   Kim istiyor ki dünyada barış? Ben istemiyorum.


   Barışla ilgili hiç bir şeyi dert etmeyin, her şey böyle kalsın...


   Benim yorumum ise; Yüksek, Dot da izlediğim dördüncü oyun. Daha önce Süpernova, Öksüzler ve  Altın Ejderha 'yı severek izlemiş bir Dot tutkunuyum:) Her oyun mu sıra dışı olur, her oyunu izleyiciye nasıl bu kadar hissettirebiliyorlar, tek perdelik o performas bir dakika bile nasıl düşmez ben anlıyamıyorum! Kesinlikle her tiyatro sever bir Dot oyunu izlemeli.


Yüksek; Baron, Pıt ve Çakı isimli üç arkadaşın bir İstanbul gecesinde başlarına gelen sıra dışı olayları anlatıyor. Bu üç sıkı arkadaş birbirlerine üç panpalar diyorlar. Panpaların bir gece gezmesinde patlayan bomba ile hayatları da değişiyor. Sonra herkes kötü giden olayları eski olağan ve iyi haline geri döndürebilmek için hikayeyi ele alıp, kendi hikayesini yazmaya başlıyor. Mehmetcan, Onur ve Aykut'un performansı harika en kısa zaman da MUTLAKA izlemelisiniz!



5 yorum:

  1. OOOOOOOOOOO COK MERAK ETTIMMMM :)ALTIN EJDERHAYI BILIYORUM O YUZDEN BUNU COK MERAK ETTIM..SEVGILER CANIM

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar Canım:)O zaman en kısa zaman da izlemelisin!Sevgiler

      Sil
    2. hayatıma kuzu gırdıkten sonra bazı seyler eksıldı kendıme aıt mesela kıtap okuma sayım ve etkınlıklerım..kuzumla hafta sonu ve aksamlarımız var..cok nadır bırakıyoruz..suan ıcın sadece 3-4 yasına gelmesını ve daha rahat bırakabılmeyı ıstıyorum ozellesmek ozel hayata egılmek ıcın..cunku bırakamıyoruz yanımzdan ayrılmıyor kuzum :)

      Sil
  2. hmmmm.. benim programimda.. ama program oyle yogun ki ! ve de aksamlarim Alpcan'a ait olsun istiyorum hep.. Bence yaz aylarinda Alpcan yokken hafta arasi ben bu yapilacaklar listemi cok iyi ve organize sekilde elerim.. off Gulsah'cim bir dolu yeni mekan.. tiyatro, film ve bolca konser...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki yaz aylarında oyunu yakalamayabilirsin ama o kadar doğru söyledin ki mekan, film, tiyatro, konser listem sürekli uzadıkça uzuyor:)Bu durumdan ne kadar mutlu olduğumu anlatamam:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...