27 Mayıs 2013 Pazartesi

Oben BUDAK- HAYVAN

   Ben genelde merak ettiğim, okunacaklar listem de olan kitapları raflarda yerini alır almaz alıp, okumayı çok severim! Hayvan da bunlardan biri; Bige'nin yarım kalan hikayesini içten içe merak etmiyordum desem yalan olurdu. Ben Bige'nin kalan hikayesini dolu dolu anlatacak bir Oben BUDAK kitabı beklerken karşıma Cemal çıktı:)
    Tarihimi de attım:)

    Arka Kapak;

    hayat=seks
    kadın=zevk
    ilişki=esaret
    aşk=yokluk

    Gazeteci, yazar Oben Budak, geçtiğimiz yazın en çok satan romanlarından FALAN FİLAN'dan sonra yeni kitabı HAYVAN'la karşımızda. Yazar bu kez insanın hayvanla imtihanını sorguluyor.

    Kimseye bağlanamayan, hayatı seksle özleştiren, kadını sadece bir zevk aracı olarak gören insan suretinde bir hayvan o. Adı CEMAL. Başarılı, zengin, yakışıklı vb. bütün sıfatları kendisinde toplayan, hayatta ne istese elde etmiş bir erkek... Gamsız görünen, gerçekte korkularını gizlemeye çalışan, acıdan korkan bir yalancı kahraman... "Hayvan olmak gibisi yok" diyen ve kendini sonuna kadar haklı bulan bir megaloman...

    Cemal'i tanıdıkça durup düşüneceksiniz: Hepimizde biraz hayvanlık yok mu? Bu "hayvan" haklı olabilir mi? Hayvan mı doğulur, haycan mı olunur? Seks yanlız ruhları doyurur mu?

    Peki Cemal, kendi gibi bir kadınla, Bige'yle tanışırsa ne olur? Kaçtığı her şey, bu deli dolu güzel kadınla hayat bulmaz mı? İşte Oben Budak, eğlenceli ve cesur anlatımıyla tüm bu sorulara cevap ararken, bizi içimizdeki hayvanla yüzleştiriyor.

    Falan Filan dan sonra heyecanla beklediğim Hayvan'ı resmen bir solukta bitirdim. Evet bitti ama Oben BUDAK sağolsun beni karmakarışık duygu ve düşüncelerle başbaşa bıraktı. 188 sayfa boyunca Cemal adında ki Hayvan'ın yaptığı hayvanlıkları okumakla kalmayıp etrafınızda da bu hayvanlardan bolca olduğunu bilmekten de rahatsız oluyorsunuz! Ama Oben o kadar güzel anlatmış ki o hissettiğiniz rahatsızlık bir süre sonra acıma ve üzülme hissini hissetmenize sebep oluyor. Aslında hiçbir hayvan isteyerek hayvan olmamış diyorsunuz...
   Ya ben asıl Bige'yi merak ettim dediğiniz anda da Bige kitap da karşınıza çıkıyor. Sanki uzun zaman sonra eski bir dostla karşılaşmış gibi seviniyorsunuz:) Sıcakları had safhada hissettiğimiz bu günlerde plajda ''ne okusam acaba?'' diye düşünüyorsanız içinde bolca seks, aşk, ayrılık, ihanet barındıran bu kitap doğru tercih:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...