12 Haziran 2013 Çarşamba

P.C CAST- KRISTIN CAST- İHANET

   Serinin ilk kitabını heyecanla bitirdikten ve seri kitaplara olan bağımlılığımdan dolayı ikinci kitap İhanet'e heyecanla başladım...
    Tarihimi de attım...
    Arka Kapak;
    Zoey için hayat harika bir şekilde akıp gitmektedir. O sonunda vampir tanrıçasının ona verdiği büyük güçlerle barışık hale gelmiştir ve okulun bir parçası olduğunu içtenlikle hisseder. Fakat ardından hesapta olmayan bir şey gerçekleşir: Küçük yaştaki çocuklar öldürülür ve bütün deliller Gece Evi'ni işaret etmektedir. Zoey kendini eşsiz kılan yeteneklerin sevdiklerine karşı bir tehtit unsuru olabileceğini anlar.
    Evet ne kadar aklım Gezi Parkı'nda, gözüm Twitter'da, kulağım Halk Tv de olsa da ne yazık ki tüm olanlara rağmen hayat devam ediyor.. :( İçimden okumak, yazmak gelmese de bu zaman da daha çok okumam daha çok yazmam daha çok farkında olmam gerektiğini düşünüyorum!!!
    O yüzden 351 sayfa en azından benim böyle bir zaman da kısa süreli bile olsa kafamı dağıtmama yardımcı oldu. İşaret'in ikinci kitabı İhanet de soluksuz bir şekilde okuyabileceğiniz Gece Evi'nin macerası devam ediyor. Daha da ayrıntısını yazmakta içimden gelmiyor zaten:( DİREN GEZİ PARKI...

4 yorum:

  1. Gunlerdir hem dogru duzgun uyumuyor hem de gozumu twitter dan ayiramiyorum.. Kitap okumuyor olmam cok dogal ama paralel dunyalar a basladim... Umarim olaylar akli selim bir sekilde sevgi ile noktalanir ve kitabima donerim.. Hem bolg postu hazirlamayi da coook ozledim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım inan hepimiz öyleyiz:(İlk günler kitabıma elimi süremedim ama bu aman da okumayacaksam ne zaman okuyup, yazacağım diyip fırsat buldukça, kafamı toparladıkça okumaya başladım!Herşey istediğimiz gibi sevgi ile noktalansın tek dileğim bu!!!Seni seviyorum

      Sil
  2. bende sorgularım ben bu hayatı dıyerek hıdayete erdıgım marburg gunlerınde :) cehenneme ovguyu doner donmez okuyayım dedım evde ıste dırneıste super gıdıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Grace:)O kadar iyi yapmışsın ki okumaya, yazmaya, anlamaya en ihtiyaç duyduğumuz zamanları yaşıyoruz Tatlım!!!Keyifle oku:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...