12 Haziran 2013 Çarşamba

P.C. CAST- KRISTIN CAST- SEÇİLMİŞ

   Serinin ilk kitabı İŞARET, ikinci kitabı İHANET 'i okuduktan sonra sıra seri'nin üçüncü kitabı Seçilmiş'e gelmişti bile...
    Tarihimi de attım...

    Arka Kapak;
    Büyük bir felaket Zoey Kızılkuş'u bekliyor. En iyi arkadaşı artık ölümsüz. Dostları birer düşmana dönüşmekteler. Düşmanları ise birer dosta. Ve o kana susamış üç erkekle aynı anda çıkmaktadır. Genç bir vampir olmak hiç bu kadar cehenneme dünüşmemişti.
      334 sayfa bir günde bitti ve ben de nefes almadan okudum desem yalan olmaz. Nasıl güzel bir kurgu, nasıl sürükleyici bir seri ve alışılmışın dışında bir Vampir romanı okumak istiyorsanız Gece Evi serisi harika bir tercih olur. Zoey'in başına gelenlere inanamıycaksınız. Kim dostu kim düşmanı anlamakta güçlük çekerken yaşadıkları çok acımasız. Ben bu satırları yazarken bile aklım daha başlamadığım serinin dördüncü kitabı Vahşi'yi okumak için sabırsızlanıyorum... DAYAN GEZİ PARKI

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...