9 Aralık 2013 Pazartesi

Gökçe DÖLEK- HER BİR KADININ HİKAYESİ

   Her şey içten bir maille başladı... Gökçe hanım kitabını bana ulaştırmak istedi, mailleştiğimiz gün kitap elime ulaştı ve benim yazarların ilk kitaplarına olan tutkumdan elimde ki kitabı bırakıp heyecanla başladım kitaba...
    Tarihimi de attım...
    Arka Kapak;
    "Üç sene önce heyecanla 'evet' dediğim kocamı ne kadar tanıyordum? Yanına tikler attığım bir listenin, artıları en çok alan adamından başka neydi Cenk benim için, gerçekten aşık olarak mı evlenmiştim? Değişen kimdi? Artıların eksilerden fazla olması her zaman avantaj mıydı ya da mutlu etmeye yeter miydi bir insanı?

    Tek başıma mutlu olmanın getireceği bedelleri göze alamadığım için, biri ile mutsuz olarak ve düzenimi bozmadan alıştığım hayatıma devam etmeliydim. Mutlu olduğuma en başta kendim inanmak istemiştim. Mutluy-muş gibi yapmayı, acı çekmemeye, garanti ve risksiz bir hayatı heyecana ve onun getirebileceği risklere tercih etmiştim.

    Ama şunu atlamıştım, mutlu olmaktan da acı çekmekten de kaçamazdın."

    Aşk için cesareti, standart bir mutluluk içinse esareti göze almalısın...

    Cesur olmak mı, esir olmak mı daha mutlu edecekti beni?
    Öncelikle şunu söylemeliyim ki başlama ve bitiş tarihlerinden de anlaşılıcağı gibi kitap bir solukta bitti. Bence fazlaca ders çıkartılabilecek harika bir kurgu. Henüz yazarla konuşma fırsatım olmadı ama kim bilir belki de kurgu değil gerçek bir hikayedir. Günümüzde yaşanan aşk, ayrılık, evlilik, aldatma, boşanma olaylarını fazlaca anımsatan bir kitap Her Bir Kadının Hikayesi...
    Kitapta kötü bir ayrılıktan sonra belki de çaresizlikten başka bir adamın evlilik teklifine kayıtsız kalamayan kadının hikayesini okuyacaksınız. Mutlu bir evliliği, harika bir kocası var derken belki de olaylar hiç gözüktüğü gibi değildir!!! Ama hayat o kadar enteresan ki belki de başımıza gelen kötülükler yıllar sonra karşımıza çıkan şansla tümden değişebilir. Kitabı o kadar çok severek okudum ki tüm ayrıntılarını burada sayfalarca yazabilirim:) Sürükleyici, dokunaklı, kurgusu güzel, bolca ders çıkartabileceğiniz bu kitap soğuk kış günlerinde size harika bir arkadaş olur derim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...