10 Aralık 2013 Salı

PUCCA- AY HADİ İNŞALLAH- PUCCA GÜNLÜK 4

    Dizüstü Edebiyat'ın en sevdiğim yazarı açık ara Pucca'dır. Biz Türk milleti olarak hepimiz bilir kişi gibi böyle kitapları daha basit, okunası bulmayıp çok kolay eleştirmemize inat ben arada kafa dağıtmak için böyle kitaplar okumaya bayılıyorum. O yüzden Pucca'nın yeni kitabı çıkar çıkmaz koşa koşa almaya gittim:)
    Tarihimi de attım:)
    Arka Kapak;
    "Ne anneler, ne eski sevgililer ne de etrafta dolanan s...tükler! Bu kez başaracam, bu kez o duvağı takcam! Hiçbir şey önüme engel olamayacak...Sen bile! Kaderimde yokmuş, falımda çıkmıyormuş, o adam bana göre değilmiş...Hiiiiiiç anlamam, dinlemem, o adam buraya gelecek! Ayy hadi inşallah!"

    "İskambil kağıtlarından ev yapıyorum kendime Vale'yi saklıyorum, Kız'ı kıskanıyorum, As'la hayaller kuruyorum. Hep bir şeyler eksik kalıyor, sayılar başımı döndürüyor. Fal bakıyorum maça aramızı bozuyor, papaz kaçıyor. Ve ben kağıttan evin içine bir türlü sığamıyorum..."

    Bu kitabın okuyucularına bir uyarısı olsaydı, o da "Pucca bu, anılarını mutlaka okuyun ama sakın ola ilişkinizde uygulamayın!" olurdu...Sosyal Medya'nın kraliçesi Pucca, 4.kitabı Ay Hadi İnşallah'ta yine kadın zekasını, komikliğini, sinsiliğini, şaşkınlığını ve hani o bildiğimiz, "Ne onunla ne onsuz!" aşkı en yalın haliyle yazdı...Pucca'nın günlüğünde bu kez en bilinen aşkı Ceri ile olan hikayesini okuyacağız. Her durumdan bir kavga çıkaran, her kavgada ayrılan, her ayrılıktan 10 dakika sonra barışan Pucca ve Ceri'yi okurken, bakalım siz hangi tarafta yer alacaksınız?
    Twitterdan hem Pucca'yı hem de Ceri'yi takip eden biri olarak bu kitabı okumak benim için inanılmaz keyifli oldu. Bazen birbirlerine laf soktular, kimi zaman anlaştılar, ara ara farklı tellerden yazdılar ama bu kadar özeli hep sırdı. Hatta bir ara ne yalan söyliyeyim ne kadar Ceri'nin hayali olsada dizi olayından sonra Ceri'yi takip etmeyi bıraksam da içten içe bu ilişkiyi merak etmiyor değildim:) Ama Pucca bu kitap sayesinde bana Ceri'yi sevdirdi o kıllı, vurdum duymaz görüntüsünün altında meğer bir melek varmışta haberimiz yokmuş:) Ay hadi inşallah 2014 onlara iyi gelirde en kısa zaman da evlenir Ceri'ye inat  Pucca ikiz bebek doğurur ben de ebesi olurum:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...